Medezeggenschap

Ideeënbus

Cliënten (kinderen/jeugdigen) kunnen hun idee, gedachte of suggestie laten horen via de ideeënbus.
Dat kan digitaal door een bericht aan idee@helioskj.nl met vermelding van je idee, gedachte of suggestie en een toelichting daarbij.
In de wachtruimte bij de locatie in Oldenzaal staat een ideeënbus waar je idee, gedachte of suggestie op papier in kan. Als je je naam en een e-mailadres erbij op zet kunnen we je een reactie geven.

Tevredenheidsonderzoek/cliëntervaringsonderzoek

Na een onderzoek en/of behandeling krijgen ouders/verzorgers de mogelijkheid een tevredenheidsvragenlijst in te vullen. Via deze vragenlijst kunt u aangeven over welke zaken u tevreden bent en welke zaken verbeterd kunnen worden. We gebruiken de resultaten om de kwaliteit van zorg te verbeteren.

Eens in de drie jaar laten we een onafhankelijk bureau een tevredenheidsonderzoek uitvoeren. Ook deze resultaten worden gebruikt om de kwaliteit van zorg te verbeteren.