Leren

Patricia

Orthopedagoog

Patricia is en breed onderlegd. Dyslexiebegeleiding, onderzoeken, behandelingen, studiecoaching is waar zij enthousiast van wordt in het werken bij Helios.

Yvette

Orthopedagoog

Yvette is werkzaam binnen de dyslexiezorg en de diagnostiek. Ze is zeer betrokken en enthousiast. Samen met het kind kijkt ze naar wat er al goed gaat en waar er mogelijkheden liggen.

Jo-anne

Psycholoog

Jo-anne is basispsycholoog bij Helios. Zij voert diagnostisch onderzoek uit en is daarnaast te vinden bij behandelgroepen. Door haar inlevingsvermogen en humor stelt ze kinderen op hun gemak.


Nadja

Psycholoog

Met haar enthousiasme weet Nadja goed aan te sluiten bij de belevingswereld van een kind. Binnen Helios houdt zij zich voornamelijk bezig met diagnostiek en dyslexiezorg.

Maks

Ontwikkelingspsycholoog

Maks is opgeleid om hulp te bieden bij verschillende soorten problemen waar kinderen in hun ontwikkeling tegenaan kunnen lopen. Zij vindt het belangrijk om ieder kind in zijn of haar eigen kracht te zetten en maakt graag op intuïtieve en gelijkwaardige manier contact met een kind, waardoor kinderen zich snel op hun gemak voelen.

Margit

Psycholoog, remedial teacher, AVG Functionaris Gegevensbescherming

Zeer betrokken bij de ouders die zorgen hebben over hun kinderen. Blijft doordenken en met ouders in gesprek gaan, totdat de béste oplossing/kans/mogelijkheid voor dát moment gevonden is.

Demi

Orthopedagoog

Demi werkt onder andere binnen de dyslexiezorg en de basis-GGZ. Ze vindt het belangrijk om kinderen en hun ouders te laten voelen dat er naar hen geluisterd wordt. Door haar positieve benadering voelen kinderen zich vaak snel vertrouwd bij haar.

Katja

Psycholoog

Katja werkt als basispsycholoog binnen de dyslexiezorg en de diagnostiek. Ze is betrokken, rustig en vriendelijk en bouwt daarom gemakkelijk een band op met kinderen.

Loes H.

GZ-psycholoog

Loes denkt graag met ouders, kinderen en jongeren mee. Samen kijken wat er nodig is en van daaruit één plan trekken, waarbij de eigen krachten van het kind en zijn of haar omgeving centraal staan. Ze is open, betrokken en zet haar brede kennis en ervaring in, tijdens het werken met ouders en kinderen.